نگاهی به چشم انداز سورنتو، شهری ساحلی و زیبا در کشور استرالیا

به گزارش مجله سرگرمی، فصل تابستان که از راه می رسد، به یاد سفر و بازدید از مناظر دیدنی و سرزمین های دور و نزدیک می افتیم. یکی از انتخاب های همیشگی برای مسافرت در این فصل، سواحل زیبای دریا است. جایی که هم تنی به آب زده و هم لختی روی شن های داغ ساحل نشسته واز تماشای این آبی بیکران لذت می بریم. این بار قدری دورتر رفته و ساحلی تماشایی کشوری دیگر را به حضورتان معرفی خواهیم کرد.

نگاهی به چشم انداز سورنتو، شهری ساحلی و زیبا در کشور استرالیا

سورِنتو (Sorrento)، شهری کوچک است که در ایالت ویکتوریا و در کشور استرالیا واقع شده است. این شهر زیبای ساحلی نام خود را از شهر زیبای دیگری در کشور ایتالیا الهام گرفته که در نزدیکی شهر ناپل قرار گرفته، اما باید اذعان کرد که در زیبایی چیزی از سورنتوی ایتالیایی کم ندارد.

شهر سورّنتو در ایتالیا

آب هایی فیروزه ای رنگ کریستالی و درخشانش که چشم ها را خیره می نماید به اضافه سواحلی زیبا و اقامتگاه های ساحلی تماشایی، از جمله مزیت هایی است که این شهر ساحلی از آنها برخوردار بوده و به آن می بالد. سورنتو در ساحل خلیج سولیوان (Sullivan) واقع شده که ورود اولین گروه های ساکنان اروپایی به ایالت ویکتوریا را میزبانی نموده است. امروزه با گشت و گذار در این شهر با انبوهی رستوران های خوب، گالری های هنری چشمگیر و سبک زندگی جالب، شاد و سرزنده مردمانش روبرو می شویم. اما آن چه بیش از هر چیز دیگر به چشم می آید، طبیعت زیبا، بکر و حیات آبی پر بار و غنی این منطقه است. اینجا دنیایی است دیدنی که این توانایی را دارد که هر کسی را سرگرم نموده و اسباب هیجان و شادی همگان را فراهم کند. اینجا بهترین نقطه توریستی و گردشگری ایالت ویکتوریا به ویژه در طول فصل تابستان است. به علاوه با دورنمایی از خانه هایی قدیمی ساز که قدمت شان به سال 1877 باز می گردد، وجه تاریخی نیز یافته است. خانه هایی باشکوه که از سنگ های رسوبی ارزشمند محلی ساخته شده و زیر نظر مؤسسه ملّی استرالیا حفظ ونگهداری می شوند. آب و هوای این منطقه در تمام طول سال معتدل و ملایم است هر چند فصل زمستان خنکای هوا بیشتر احساس می گردد. نباید فراموش کنید در این قسمت از کره زمین فصل زمستان در ماه ژوئن شروع شده و تا ماه آگست به طول می انجامد. سورنتوی زیبا، ساحل تماشایی و امواج پرخروش دریا را به حال خود رها نموده و باز هم بار سفر می بندیم. در سفر بعدی نیز همراه ما باشید. منبع placestosee

shortmessagesystem.ir: مجله پیامک، آخرین اخبار و مقالات در حوزه فناوری و تکنولوژی های مدرن

aliabad-new.ir: علی آباد جدید، اخبار و آخرین رویدادهای علی آباد

منبع: کجارو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53673

به "نگاهی به چشم انداز سورنتو، شهری ساحلی و زیبا در کشور استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به چشم انداز سورنتو، شهری ساحلی و زیبا در کشور استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید